ezek a haragtartó nők...

 2011.10.24. 16:30

Egy úr blogjából:

A minap azt mondta a feleségem, hogy a sör túl drága, nem engedhetjük meg magunknak, így nem veszünk többet.

Aztán rajtakaptam, hogy egy nap 6.000 Forintot költött sminkre.

Egyből megkérdeztem, miért van az, hogy nekem le kell mondanom dolgokról, amiket szeretek, ő meg sokkal többet költ, és mégsem kell lemondania róluk. Erre jött a válasz: a smink azért kell neki, hogy én szépnek lássam őt.

Erre annyit válaszoltam: a sör is pont ugyanerre kéne!!
 

...nem hinném, hogy megbocsát...

A bejegyzés trackback címe:

https://radioaktivrozmar.blog.hu/api/trackback/id/tr583326612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása