nos, bizonyosan hallottatok a facebookos 'szépségversenyről', ahol az dönt valójában, hogy kinek mekkora ismertsége van, de ez most mindegy.
a facebook oldalunkon már közzétettem, de itt is megteszem, hátha valaki itt látja.
lényeg, hogy én is jelentkeztem, de nem azért, hogy magamat istenítsem.
én ugyanis Petőfi Sándor képét tettem fel. azért néznék egyet, ha nyerne :D de ha osztoztok a humorunkban, osztozunk az esetleges sikerben is ;)
szóval tessék rákattintani erre a linkre, és ott nyomni egy lájkot, ha esetlegesen van gusztusotok segíteni nekünk:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001611336544#!/photo.php?fbid=284343181629391&set=o.181648925192381&type=1&theater

ő lenne az. a szavazatokat megköszönjük, és amennyiben a kép valaki által megosztásra is kerül, pláne :D köszi szépen mindenkinek a segítségét :D

szerintem ennyi reklám elfér az oldalon, ennyi poén meg elfér a versenyen :D

A bejegyzés trackback címe:

https://radioaktivrozmar.blog.hu/api/trackback/id/tr533970084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása